ویزای کار کانادا

گرفتن ویزای کار کانادا؛ آیا می‌خواهید ورک پرمیت کانادا بگیرید؟

گرفتن ویزای کار کانادا، یکی از روش‌های مناسب و محبوب برای مهاجرت به کانادا است زیرا کانادا بیش از 100 برنامه مختلف مجوز کار برای استعدادهای جهانی و کارفرمایان دارد.

کانادا برنامه نیروی کار موقت خارجی (TFWP) و برنامه جابجایی بین‌المللی (IMP) را اجرا می‌کند. تفاوت بین این دو برنامه در این است که TFWP به آزمون بازار کار نیاز دارد که به‌عنوان ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) شناخته می‌شود.

انتخاب از بین روش‌های گرفتن ویزای کار کانادا می‌تواند دشوار باشد، اما ما به دنبال این هستیم تا فرآیند مهاجرت از این طریق را تا حد امکان برای شما آسان کنیم. موسسه خدمات مهاجرتی رهیار، با فعالیت مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا و دارای چندین تجربه موفق در این زمینه، آماده همراهی شما در این مسیر است.

اگر می‌خواهید یک جلسه مشاوره رایگان با مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا  برنامه‌ریزی کنید، لطفاً فرم ارزیابی مهاجرت زیر را تکمیل کنید.

https://rahyarvisa.com/form/

انواع مجوز کار کانادا و روش‌های گرفتن ویزای کار کانادا

دو نوع برنامه ویزای کار کانادا وجود دارد:

  1. برنامه نیروی کار موقت خارجی: ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) برای یک تبعه خارجی برای دریافت مجوز کار مورد نیاز است.
  2. برنامه جابجایی بین‌المللی: برای تبعه خارجی برای دریافت مجوز کار نیازی به LMIA نیست

هدف LMIA این است که کارفرمایان به دولت کانادا نشان دهند که استخدام نیروی کار خارجی تأثیر منفی بر نیروی کار موجود در کانادا نخواهد داشت. دپارتمان فدرال اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) می‌خواهد اطمینان حاصل کند که استخدام نیروی کار خارجی باعث بیکار شدن نیروی کار فعلی در کانادا یا کاهش حقوق آن‌ها نخواهد شد. نیروی کاری که به LMIA نیاز دارند تحت برنامه نیروی کار موقت خارجی (TFWP) قرار می‌گیرند.

اگرچه فرآیند LMIA یک قاعده است، اما مجوزهای مختلف کار معاف از LMIA وجود دارد که ناشی از موافقت‌نامه‌های تجارت آزاد است، مانند توافقنامه تجارت آزاد سابق آمریکای شمالی، که اکنون به‌عنوان توافقنامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک یا CUSMA شناخته می‌شود. این موافقت‌نامه‌های تجارت آزاد به نیروی کار خارجی امکان می‌دهد بدون نیاز به دریافت LMIA برای مجوز کار درخواست دهند. علاوه بر این مجوزهای کار تحت حمایت کارفرما،  مسیرهای دیگری برای گرفتن ویزای کاری کانادا برای نیروی کاری که هنوز پیشنهاد شغلی ندارند، وجود دارد، از جمله تعطیلات کاری، مجوزهای کار پس از فارغ‌التحصیلی، و مجوزهای کار همسر. کارگرانی که به LMIA نیاز ندارند تحت برنامه جابجایی بین‌المللی (IMP) قرار می‌گیرند.

به‌عنوان مثال، موارد زیر، مسیرهایی هستند که می‌توانند برای گرفتن ویزای کار کانادا استفاده شوند و با استفاده از آن‌ها در کانادا کار کرد:

 

نیاز به LMIA

این مجوزهای کار، کارفرما را ملزم می کند که ارزیابی تأثیر بازار کار ( LMIA) را به عنوان بخشی از فرآیند دریافت کند.

نقل و انتقالات درون شرکتی

انتقال کارمندان از شرکت خارج کانادا به شعبه همان شرکت در کانادا به LMIA نیاز ندارد، اما این برنامه شرایط خاصی دارد.

بدون نیاز به LMIA

برخی شرایط مانند برنامه جابجایی نیروی کار خارجی به افراد اجازه می دهد که در کانادا بدون دریافت LMIA در کانادا کار کنند.

Business Visitors یا بازدیده کننده تجاری

بازدیدکنندگان تجاری تا زمانی که شرایط خاصی را داشته باشند، می‌توانند بدون ویزای کاری کانادا کار کنند.

CUSMA

این مجوزها بر اساس توافقنامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک (نفتا سابق) صادر شده اند که اجازه کار بدون LMIA را می دهد.

مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی

پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، دانشجویان بین المللی در کانادا می‌توانند تا سه سال کار کنند.

گزینه‌های ورک پرمیت خود را ارزیابی کنید

اگر از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد کاری دارید و مطمئن نیستید که چه کاری باید انجام دهید، خدمات ویزای کار ما را بررسی کنید تا مقدمه ای در مورد آنچه برای کسب مجوزهای مناسب برای کار در کانادا نیاز دارید، دریافت کنید. 

استان کبک شرایط خاص خود را برای کار در کبک دارد. برای شروع، شما باید مجوزی به نام CAQ را به عنوان بخشی از فرآیند دریافت کنید. همچنین باید توجه داشته باشید که کبک فهرست مشاغل خاص خود را دارد که امکان صدور سریع LMIA را فراهم می‌کند. 

کانادا راه‌های مختلف مجوز کار را برای استعدادهای جهانی فناوری که دارای پیشنهاد شغلی در این کشور هستند، از جمله از طریق قراردادهای تجارت آزاد مانند CUSMA ارائه می دهد. یکی از برجسته ترین مسیرها، Global Talent Stream نام دارد. جریان استعدادهای جهانی به نیروی کار تکنولوژی  اجازه می دهد تا مجوز دولت فدرال را برای کار در کانادا در مدت یک ماه دریافت کنند. اگر کارمند یا کارفرمایی هستید که به دنبال دریافت مجوز کار برای استعدادهای فنی از طریق جریان استعدادهای جهانی یا بسیاری از گزینه های دیگر که ممکن است در اختیار شما باشد، می‌توانید با مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا در تیم رهیار تماس بگیرید.

ارزیابی تاثیر بازار کار برای کارمندان تلویزیون و سینما در کانادا الزامی نیست، اما بازیگران و تهیه کنندگان خارجی همچنان باید الزامات مجوز کار کانادا را رعایت کنند.

علاوه بر مجوزهای کارآفرینی، اگر تجربه مدیریت کسب و کار یا کارآفرینی دارید، حتماً برنامه ویزای کارآفرینی استارت‌آپ کانادا را نیز بررسی کنید. 

بیشتر بخوانید
مهندسان آی‌تی که به مجوز کار کانادایی نیاز ندارند

تعدادی برنامه وجود دارد که به افراد خوداشتغال اجازه می دهد تحت شرایط خاصی در کانادا کار کنند. اگر به دنبال کار در کانادا به صورت خوداشتغالی هستید، این روند ممکن است کمی پیچیده باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید فرم ارزیابی رایگان شرایط مهاجرت را پر کنید تا شرایط شما را بررسی کنیم.

بسته به مدت زمانی که در کانادا تحصیل کرده اید، ممکن است واجد شرایط مجوز کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) باشید. این مجوز کار فرصتی عالی برای کسب تجربه کار کانادایی است، به خصوص اگر به دنبال درخواست برای مهاجرت به کانادا تحت اکسپرس اینتری، برنامه نامزد استانی یا از طریق کبک هستید. 

پاسخ به چند سوال رایج

کارفرمایان کانادایی که مایل به استخدام نیروی کار خارجی در کانادا هستند، ابتدا باید از Employment and Social Development Canada (ESDC) مجوز بگیرند، که در غیر این صورت به عنوان ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) شناخته می شود. کارفرمایان کانادایی باید نشان دهند که استخدام نیروی کار خارجی در اکثر موارد تاثیر منفی بر بازار کار کانادا نخواهد داشت و در حال حاضر هیچ شهروند کانادایی یا مقیم دائمی برای پر کردن این موقعیت وجود ندارد. این معمولاً با تبلیغات موقعیت در چندین مکان انجام می شود، بنابراین نشان می دهد که شهروند کانادایی مناسب برای این کار وجود ندارد. LMIA یک فرآیند بسیار دقیق و جامع است که در معرض سطح بالایی از نظارت دولت است و بنابراین باید بدون خطا تکمیل شود.

دو اداره فدرال کانادا مسئول ویزای کار هستند. اگر ارزیابی تأثیر بازار کار مورد نیاز باشد، دپارتمان اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا درخواست LMIA را بررسی کرده و در مورد تأیید یا عدم تأیید درخواست تصمیم گیری خواهد کرد.

فرآیند اخذ مجوز کار توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) انجام می شود. پس از تایید LMIA، شما درخواست مجوز کار را به IRCC ارسال می کنید. اگر LMIA مورد نیاز نیست، برای دریافت مجوز کار به IRCC نیز درخواست دهید. مجوز کار به شما اجازه قانونی برای کار در کانادا برای یک دوره موقت را می دهد.

الزاماتی کلی وجود دارد که همه متقاضیان باید آنها را رعایت کنند، و شرایط خاصی را که باید بر اساس جریان مجوز کاری که تحت آن درخواست می کنند انجام دهند. به عنوان مثال، شما تحت  جریان مجوز کار که نیاز به LMIA دارد درخواست می دهید، باید مدارک زیر را به عنوان بخشی از درخواست مجوز کار خود به IRCC ارسال کنید:

  • نامه پیشنهاد کار
  • قرارداد استخدام
  • یک کپی از LMIA
  • شماره LMIA
    به طور کلی، همه متقاضیان باید نشان دهند که پس از انقضای مجوز کارشان، کانادا را ترک خواهند کرد، پول کافی برای حمایت مالی از خود در کانادا دارند، خطری برای سلامت و ایمنی عمومی ندارند و برای کارفرمایان یا افراد واجد شرایط کار نخواهند کرد. 

زمان‌ پردازش بر اساس تعدادی از عوامل مانند اینکه آیا ارزیابی تأثیر بازار کار لازم است، جریان مجوز کاری که تحت آن درخواست می‌کنید و کشوری که شما در حال حاضر در آن قرار دارید، متفاوت است. 

اگر مجوز کار دارید که در آستانه انقضا است یا اگر نیاز به ایجاد تغییراتی در شرایط مجوز کار خود دارید، باید حداقل 30 روز قبل از انقضای مجوز کار خود درخواست جدیدی ارائه دهید. همچنین شما مجاز به تمدید مجوز کار خود بیش از تاریخ انقضای پاسپورت نیستید.

ویزای کار آزاد مجوزی است که به نیروی کار خارجی امکان می‌دهد برای هر کارفرمایی در کانادا کار کند. مجوزهای کار آزاد برای اتباع خارجی نیازی به دریافت ارزیابی تأثیر بازار کار یا پیشنهاد شغلی در هنگام درخواست مجوز کار به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا ندارد.

ویزای کار محدود مستلزم این است که نیروی کار خارجی فقط برای کارفرمایی کار کند که LMIA مثبت دریافت کرده و به آن‌ها پیشنهاد شغلی داده است. اگر کارمند خارجی دیگر قرار نیست برای این کارفرما کار کند، در صورت تمایل به ادامه کار قانونی در کانادا، باید برای تغییر شرایط ویزای کار خود اقدام کند.

PGWP برای دانشجویان بین‌المللی که حداقل 8 ماه تاز اتمام تحصیلات تمام وقت آن‌ها در یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) می‌گذرد، در دسترس است. هدف از PGWP این است که دانشجویان بین‌المللی بتوانند تجربه کاری حرفه‌ای کسب کنند که می‌توانند از آن برای واجد شرایط شدن برای برنامه مهاجرت به کانادا استفاده کنند. اگر معیارهای واجد شرایط بودن PGWP را دارید، می‌توانید درخواست خود را به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) ارسال کنید.

مدت زمان نهایی PGWP شما به مدت زمان تحصیل شما در کانادا بستگی دارد. حداکثر مدت زمان PGWP  سه  سال است. به طور کلی شما فقط یک بار می‌توانید PGWP دریافت کنید. قبل از این که PGWP شما منقضی شود، یا باید اقامت دائم کانادا را دریافت کرده باشید، یا مجوز موقت دیگری دریافت کرده باشید، یا کانادا را ترک کنید.

بیشتر بخوانید
راهنمای کامل مهاجرت از طریق روانشناسی به کانادا در سال 2022

همسر یا شریک زندگی مشترک شما می‌توانند برای مجوز کار درخواست دهند تا زمانی که معیارهای واجد شرایط بودن مجوز کار مورد نیاز LMIA یا معافیت از LMIA را داشته باشند. یکی از گزینه‌های موجود برای شهروندان کانادایی و مقیم دائم، ویزای کار آزاد همسر است.

ویزای کار آزاد همسر به افراد واجد شرایطی که در کانادا زندگی می‌کنند اجازه می‌دهد تا زمانی که درخواست حمایت مالی همسرشان توسط اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) بررسی می‌شود، ویزای کار موقت دریافت کنند. با این مجوز کار فردی که منتظر حمایت مالی است می‌تواند برای هر کارفرمایی در کانادا کار کند.

بله، شما می‌توانید برای ویزای کار به تنهایی یا همراه با درخواست اقامت دائم درخواست دهید. اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) مفهوم “نیت دوگانه” را به رسمیت می‌شناسد.

نه، هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر مجوز کار یک دوره اعتبار دارد. برخی از مجوزهای کار محدودیتی در تعداد دفعات تمدید ندارند در حالی که مجوزهای کاری مانند مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی فقط یک بار قابل دریافت است. اگر مجوز کار دارید که قابل تمدید نیست، می‌توانید برای دریافت مجوز کار تحت دسته دیگری که در آن واجد شرایط هستید، درخواست دهید.

ویزای کار شما شامل شرایطی خواهد بود، از جمله مواردی که در خود ویزای کار نوشته می‌شود. برای مثال، اگر دارای مجوز کار محدود مورد نیاز LMIA هستید، شرایط شامل نوع کاری که می‌توانید انجام دهید، کارفرمایی که می‌توانید برای آن کار کنید، کجا می‌توانید کار کنید و مدت زمانی که می‌توانید کار کنید را شامل می‌شود.

شرایط استاندارد دیگری نیز وجود دارد که برای همه نیروهای کار خارجی اعمال می‌شود، از جمله اینکه باید در پایان اقامت خود کانادا را ترک کنند.

بله، با فرض اینکه مجوز کار شما معتبر است، می‌توانید درخواستی برای تمدید آن در زمانی که در کانادا زندگی می‌کنید ارسال کنید.

IRCC  افراد را تشویق می‌کند که قبل از سفر به کانادا برای گرفتن ویزای کار کانادا اقدام کنند، با این حال برخی از نیروهای کار خارجی واجد شرایط درخواست مجوز کار در بدو ورود هستند.

افرادی که می‌خواهند برای مجوز کار در بندر ورودی کانادا (POE) درخواست دهند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • واجد شرایط مجوز سفر الکترونیکی (eTA) باشید یا بتوانید بدون ویزای توریستی به کانادا سفر کنید.
  • تمام الزامات دیگر جریان ویزای کاری که تحت آن درخواست می‌کنید را برآورده کنید

طبق تعریف IRCC،  نامه پیشنهاد شغلی که توسط کارفرما در کانادا به شما ارائه می‌شود باید جزئیات شغل شما را توضیح دهد. جزییات آن کمتر از قرارداد است و با «نامه پیشنهاد کار» یکی نیست. بلکه حقوق، وظایف شغلی و شرایط استخدام شما را مشخص می‌کند.

 اگر نیاز به درخواست برای ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) دارید، باید یک کپی از نامه پیشنهاد شغلی خود را به همراه این نامه ارسال کنید. اگر کارفرما برای استخدام شما نیازی به LMIA ندارد، باید پیشنهاد استخدام خود را در پورتال کارفرمای دولت کانادا ارسال کند. پس از ارسال، پورتال پیشنهاد شماره استخدام ایجاد می‌کند که نیروی کار خارجی برای درخواست مجوز کار خود نیاز دارد.

اگر به دنبال کار در شغلی هستید که نیاز به حفاظت از سلامت عمومی دارد، باید معاینه پزشکی را تکمیل کنید. نمونه‌هایی از این مشاغل عبارت‌اند از خدمات بهداشتی، مراقبت از کودک، یا آموزش ابتدایی یا متوسطه.

علاوه بر این، اگر در یک شغل کشاورزی کار می‌کنید یا اگر می‌خواهید بیش از شش ماه در کانادا کار کنید و در یک منطقه تعیین شده اقامت داشته‌اید، ممکن است نیاز به تکمیل یک سری معاینات پزشکی داشته باشید.

کارگران و کارفرمایان معمولاً برای رسیدگی به مجوزهای کار نیاز به پرداخت هزینه‌هایی برای دولت کانادا دارند. IRCC هزینه‌های خود را در وب‌سایت خود فهرست می‌کند.

نیروی کار خارجی دارای مجوز کار معاف از LMIA باید هزینه دارنده مجوز کار آزاد و همچنین هزینه پردازش مجوز کار را هم‌زمان بپردازند. کارفرمایانی که به LMIA نیاز دارند باید هزینه پردازش درخواست LMIA را بپردازند. کارفرمایانی که نیازی به LMIA ندارند، همچنان باید هنگام ارسال پیشنهاد استخدامی خود در پورتال کارفرمای دولت کانادا، هزینه انطباق کارفرما را بپردازند.

در صورتی که ورک پرمیت را دریافت کرده باشید، IRCC یک نامه (POE) به شما ارائه می‌دهد. به این نامه «مطابقت»، «معرفی‌نامه» یا «معرفی‌نامه» نیز می‌گویند. این نامه مجوز کار شما نیست، اما مهم است زیرا هنگام ورود به کانادا باید آن را به مقامات مرزی کانادا نشان دهید.

نامه POE حاوی بخشی با عنوان “اعتبار مجوز” است که مدت اعتبار آن را به شما اطلاع می‌دهد. اگر تاریخ اعتبار منقضی شود، باید درخواست جدیدی ارسال کنید.

بیشتر بخوانید
نحوه دریافت ورک پرمیت CUSMA (NAFTA سابق)

مدت اعتبار برای شرکت‌کنندگان در تجربه بین‌المللی کانادا (IEC) معمولاً 12 ماه است. اگر معاینه پزشکی انجام داده‌اید، نامه POE شما تا تاریخ انقضای معاینه پزشکی شما یا به مدت 12 ماه (هرکدام از تاریخ‌ها کمتر باشد) معتبر خواهد بود.

بله، ممکن است. به خاطر داشته باشید که ورک پرمیت سند مسافرتی نیست، بنابراین به شما حق سفر به کانادا را نمی‌دهد. بلکه به شما حق کار در کانادا را می‌دهد. علاوه بر مجوز کار معتبر، به ویزای اقامت موقت یا مجوز سفر الکترونیکی (eTA) نیاز دارید.

دانشجویان تمام وقت در صورت ثبت نام تمام وقت نیازی به مجوز کار ندارند. مجوزهای تحصیلی به طور خودکار به دارنده این اجازه را می‌دهد که تا 20 ساعت در هفته در طول ترم و تمام وقت در زمان استراحت بین دو ترم مانند تابستان‌های بین دو ترم، بدون نیاز به درخواست مجوز کار جداگانه، در خارج از دانشگاه کار کند.

دارنده مجوز تحصیل باید شش ماه یا بیشتر آموزش آکادمیک، را دنبال کند که منجر به دریافت مدرک، دیپلم یا گواهی در یک موسسه آموزشی تعیین شده (DLI) شود. برای کار در کانادا، دانشجویان بین‌المللی باید در یک موسسه آموزشی مشخص ثبت نام کرده و شماره بیمه اجتماعی (SIN) را از سرویس کانادا دریافت کنند.

دانشجویان بین‌المللی که در دوره‌های مقدماتی یا علاقه مندی عمومی شرکت می‌کنند یا زبان انگلیسی یا فرانسوی را به عنوان زبان دوم (ESL/FSL) می‌خوانند، در طول تحصیلشان واجد شرایط کار در کانادا نخواهند بود. این مسئولیت فرد و کارفرمای آن‌ها است که قبل از شروع کار در کانادا از واجد شرایط بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنند. دانشجویان بین‌المللی که بدون رعایت شرایط واجد شرایط بودن در کانادا شروع به کار می‌کنند، ممکن است تحت قوانین حفاظت از مهاجرت و پناهندگان تحت اقدامات اجرایی قرار گیرند.

بله. در شرایط محدود، امکان معافیت از نیاز به ورک پرمیت برای انجام کار در کانادا در مدت کوتاهی وجود دارد. بر اساس استراتژی مهارت‌های جهانی (GSS)، دو دسته از افراد وجود دارند که می‌توانند برای انجام کار بدون نیاز به مجوز کار وارد کانادا شوند.

 

اگر چه طبق استراتژی مهارت‌های جهانی نیازی به مجوز کار نیست، متقاضیان باید برای ویزای اقامت موقت (TRV) یا مجوز الکترونیکی سفر (eTA) در صورت وجود درخواست دهند.

محققین

برای واجد شرایط بودن برای معافیت از دریافت ورک پرمیت، پژوهشگران باید نشان دهند:

  • هر 12 ماه یک دوره 120 روزه در کانادا کار خواهند کرد.
  • در یک مؤسسه اعطای مدرک کانادایی با بودجه عمومی یا مؤسسه تحقیقاتی وابسته به آن تحقیق خواهند کرد.

نیروی کار متخصص

برای واجد شرایط بودن برای معافیت مجوز کار، نیروی کار متخصص باید نشان دهند:

  • در موقعیتی کار خواهند کرد که نوع مهارت 0 (اجرایی، مدیریتی) یا سطح مهارت A (حرفه‌ای) در طبقه‌بندی ملی مشاغل (NOC) در نظر گرفته می‌شود.
  • برای یکی از دوره‌های زمانی زیر در کانادا کار خواهند کرد:

15 روز متوالی هر 6 ماه یک‌بار یا 30 روز متوالی هر 12 ماه یک‌بار.

نیروی کاری که تحت استراتژی مهارت‌های جهانی اجازه ورود به آن‌ها داده‌شده است، پس از پایان معافیت باید کار خود را متوقف کنند. آن‌ها باید منتظر بمانند تا برای معافیت دیگری تحت این دسته واجد شرایط شوند یا ممکن است برای مجوز کار درخواست دهند.

مجوز کار برای یک کارفرمای خاص اعمال می‌شود. اگر فردی کارفرما را تغییر دهد باید برای مجوز کار جدید درخواست دهد. فقط نیروی کاری که با مجوز کار آزاد در کانادا پذیرفته‌شده‌اند می‌توانند بدون درخواست مجدد کارفرما را تغییر دهند. مجوزهای کار آزاد استثنا هستند و ممکن است برای همسران دارندگان ورک پرمیت خاص، همسران دانشجویان خارجی در کانادا، پناه‌جویان، اعضای خانواده تحت حمایت داخلی و دانشجویان بی‌بضاعت در کانادا در دسترس باشند.

همیشه قبل از شروع به کار در شغلی که در آن حفاظت از سلامت عمومی ضروری است، معاینه پزشکی لازم است. در غیر این صورت، بسته به کشور محل اقامت، در صورتی که پیشنهاد شغلی بیش از شش ماه باشد، ممکن است متقاضی لازم باشد قبل از تائید مجوز کار، یک آزمایش پزشکی انجام دهد.

بله، همسر و فرزندان تحت تکفل می‌توانند همراه با نیروی کار موقت به کانادا بیایند. در بسیاری از موارد، افرادی که با مجوز کار وارد کانادا می‌شوند ممکن است درخواست کنند که مجوز کار آزاد برای همسر یا شریک زندگی مشترکشان صادر شود. در برخی موارد، کودکان ممکن است برای حضور در مدرسه در کانادا به مجوز تحصیل نیاز داشته باشند.

دولت کانادا برای هر درخواست مجوز کار 155 دلار کانادایی دریافت می‌کند. در صورت نیاز به ویزای اقامت موقت (TRV) یا مجوز سفر الکترونیکی (eTA) نیز هزینه‌های اضافی لازم است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *